جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رحیم آبفروش قائم مقام دبیر جامعه ایمانی مشعر

حوزه/هدف از راه اندازی جامعه ایمانی مشعر تنها نشان دادن و ساخت چند فیلم درمورد دفاع مقدس و موضوعات خاص نیست، هدف تربیت نیروهای انقلابی،ارزشی، دینی، خلاق و مدیر برای اداره آینده نظام،انقلاب و کشور است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، رحیم آبفروش پیش ازظهر امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت جامعه ایمانی مشعر بر توجه بیشتر به جایگاه جامعه ایمانی، هم افزی و هم فکری از سوی رابطین برای ارائه خدمات بهتر، شناسایی و رفع مشکلات تأکید کرد.

قائم مقام دبیر جامعه ایمانی مشعر کشور با بیان اینکه هدف از راه اندازی جامعه ایمانی مشعر تنها نشان دادن و ساخت چند فیلم درمورد دفاع مقدس و موضوعات خاص نیست، افزود: هدف مهمتر، تربیت نیروهای انقلابی،ارزشی، دینی، خلاق و مدیر برای اداره آینده نظام، انقلاب و کشور است.

وی بابیان اینکه نقش هیئت ها در شناسایی،جذب و تربیت نیروهای جوان انقلابی می تواند بسیار موفق عمل کند، اظهار داشت: شبکه ملی و هیئت سنگر آدم سازی، تربیت کننده نیروهای ارزشی و انقلابی است.

آبفروش با تأکید براینکه مشعر نهاد مردمی است نه سازمان، گفت: حیات جامعه ایمانی مشعر به حضور مردم و هیئت ها است. حضور مردم به منزله سلول بنیادین است که قابلیت احیاء بدن و سازماندهی را دارد.

قائم مقام دبیر جامعه ایمانی مشعر کشور افزود: احیاء بدین معنا است اگر در آبادان بحران آب پیدا شده است، اینجا نقش نیروهای انقلابی و هیئت ها مشخص می شود و می تواند کار را از بحران بیرون بیاورد و نور امید در جانها بدمد.

وی عنوان کرد: این نیروها، در زیر پرچم سبز و قرمز حضرت سیدالشهداء(ع) جمع شده است، به دنبال خدمت و قدم در مسیر هدایت و فدایی امام(ع) هستند. دنبال این هستند چه کسی از آنها راضی است یا نه. مهم رضایت خدا است.

آبفروش با بیان این که درجامعه ایمانی مشعر، نیروها براساس ظرفیت ها و امکانات منطقه و در چارچوب مشخص حرکت می کنند، گفت: چار چوب مشخص است، اما حرکت ها بر اثر ظرفیت و امکانات منطقه در اختیار نیرو است که چگونه حرکت کند به نقطه مطلوب برای رفع مشکلات برسد.

قائم مقام دبیر جامعه ایمانی مشعر کشور با اشاره به برنامه های و زیر ساخت های جامعه ایمانی مشعر گفت: شکل دادن زیر ساخت، کار بسیار سختی بود چون هرکسی نمی توانست دراین جامعه حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه زمانی تشکل اثرگذار است که جامعه دارای اهداف مشخص و هیئتی عمل کند، عنوان کرد: اگر تشکل وابسته به شخص یا هیئت خاص باشد، نمی تواند درست فعالیت کند و خیلی زود شکست و زمین خواهدخورد به همین دلیل جامعه ای و شبکه ای بودن در تشکل بسیار مهم و ضروری است.

آبفروش با بیان اینکه برای نقش آفرینی بیشتر جامعه ایمانی، جذب حداکثری بسیار مهم است و این امر به اراده و همت همه نیازمند است، اظهار داشت: توجه به زیر ساخت می تواند کارها را زودتر پیش ببرد.

 

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha