جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در پیامی، درگذشت حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان الوند را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی،  در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه شهرستان الوند، آورده است: این عالم جلیل القدر و پارسا خطیبی توانمند و استاد برجسته حوزه علمیه قزوین بود که سالها در منصب امامت جمعه این و همچنین تدریس در حوزه علمیه قزوین، به مانند پدری دلسوز و مهربان برای شاگردان خود بودند و انس و الفت با نسل نوجوان و جوان داشت.

 این عالم ربانى در طول عمر پربرکت خود پیوسته در صف مقدم دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت و از کسانى بود که هرگز مسیر خود را در فراز و نشیب‌ها و طوفان‌هاى تغییر نداد و نسبت به امام راحل(قدس سره) و رهبر انقلاب کاملا وفادار بود.

حجت الاسلام طهماسبی پدری دلسوز برای مردم منطقه، عالمی انقلابی و بصیرت آفرین و همچنین خدمات ارزشمندی را در تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح، فکر و عمل مردم آن خطه ارائه کرد.

اینجانب درگذشت حزن‌انگیز این عالم فرزانه را به جامعه‌ علمی و عموم مردم متدین و عزیز شهرستان الوند و همه‌ ارادتمندان آن روحانی مخلص، به ویژه خاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha