جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدکودک یاران کوچک حسین

حوزه/ مسئول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی گفت: تاکنون ۹ مجوز راه‌اندازی مهدکودک از سوی روحانیان، در این استان صادر شده است.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: برای نخستین بار معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم(معاونت هجرت) اقدام به صدور مجوز مهدکودک و پیش‌دبستانی در استان می‌کند.

وی با بیان اینکه صدور این مجوزها به‌صورت کامل زیر نظر حوزه علمیه انجام می‌شود، افزود: طلاب و روحانیان مدیریت و مربی‌گری در این مهدکودک و پیش‌دبستانی‌ها را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به اینکه تاکنون پنج مجوز راه‌اندازی مهدکودک از سوی روحانیان، در استان خراسان شمالی صادر شده و صدور چهار مجوز دیگر هم مراحل نهایی خود را طی می‌کنند، اضافه کرد: فعالیت این مهدکودک‌ها از مهرماه امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: امسال تنها مجوز راه‌اندازی مهدکودک با عاملیت طلاب و روحانیان در استان صادر شده، اما سال آینده مجوز پیش‌دبستانی هم در استان صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به اینکه این مهدکودک و پیش‌دبستانی‌ها با رویکرد دینی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان خواهر و برادر برای دریافت مجوز راه‌اندازی مهدکودک و پیش‌دبستانی می‌توانند به معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: البته این مهدکودک‌ها برای عموم فعالیت کرده و عموم والدین می‌توانند برای نام‌نویسی فرزندان خود در این مهدهای دینی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی هم هست، در ادامه با اشاره به اجرای طرح «بینات» در استان، افزود: در این طرح طلاب سطح سه به بالا اقدام به اجرای فعالیت‌های تبلیغی در مناطق مختلف استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح بینات عرصه مناسبی برای کسب تجربه تبلیغی طلاب است، ادامه داد: شرکت در این طرح به‌عنوان سابقه تبلیغی طلاب ثبت شده و می‌تواند دروازه ورود آن‌ها به عرصه رسمی تبلیغ باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha