سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شهید قانع کرم ویسه

حوزه/ ماموستا اقبال بهمنی در مراسم تشییع با شکوه پیکر شهید «قانع کرم ویسه» از شهدای عملیات تروریستی گروهک پژاک، تصریح کرد: استان کردستان در طول عمر انقلاب اسلامی بیش از ۵۴۰۰ شهید نثار این نظام کرده که مایه افتخار و سربلندی برای مردم این دیار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان، پیکر شهید « قانع کرم ویسه» که بامداد روز شنبه در حمله تروریستی گروهک منحله پژاک به شهادت رسید، پیش از ظهر امروز تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم، ماموستا اقبال بهمنی، مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج در جمع مردم عزادر این شهر، اظهار داشت: شهادت نعمتی از سوی خداوند متعال و راه و صراط پیامبران و صالحان است.

ماموستا اقبال بهمنی ادامه داد: استان کردستان در طول عمر انقلاب اسلامی بیش از ۵۴۰۰ شهید نثار این نظام کرده  که مایه افتخار و سربلندی برای مردم  این دیار است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تروریست ها و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند هرگز نمی توانند با دلارهای آمریکا و دیگر دشمنان، خللی در حرکت و اقتدار جمهوری اسلامی به وجود بیاورند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج ادامه داد: دشمنان به صورت هدفمند می خواهند کردستان را استانی ناامن برای سرمایه گذاری معرفی کنند، در حالی که امنیت در این استان مشهود است و این توطئه دشمنان نیز همانند دیگر دسیسه ها راه به جایی نخواهد برد.

ماموستا بهمنی ادامه داد: مردم استان کردستان از نیروهای امنیتی و انتظامی درخواست دارند که عوامل این جنایت ضد بشری را به اشد مجازات برسانند و اجازه هیچ گونه حرکتی را به دشمنان این مملکت ندهند.

گفتنی است، بامداد شنبه هفته جاری در یک عملیات تروریستی ۱۱ تن از پاسداران و بسیجیان در روستای «دری» مریوان به شهادت رسیدند که هفت نفر از این شهدا در مریوان، سه شهید در قروه و یک شهید نیز در سنندج تشییع شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha