جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اولین انجمن یاوران وقف ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در سمنان تشکیل شد

حوزه/ اولین انجمن یاوران وقف ترویج فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در استان سمنان، تشکیل و فعالیت خود را هم‌زمان با دهه کرامت آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، احکام 9 تن از اعضای اولین انجمن یاوران وقف ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در سمنان، امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به آنان اعطا شد.

حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان سمنان در این آیین با بیان این که هدف از تشکیل این انجمن جلب مشارکت خیرین در ترویج فرهنگ وقف و نیز توسعه فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه است، اظهار داشت: اعضای این انجمن علاوه بر کمک به ترویج فرهنگ وقف در تلاش برای استفاده از فرهنگ غنی وقف برای ترویج فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر خواهند بود ارتقای شناخت مردم به وقف را نیز در برنامه دارند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: توسعه وقف مشارکتی و نیز استفاده از فرهنگ غنی وقف برای انجام مأموریت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر از دیگر اهداف تشکیل انجمن یاوران وقف در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر است و مهم‌ترین رسالت این انجمن جلب نظر واقفان خیراندیش برای مشارکت در احیای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

بر پایه این گزارش، در این آیین احکام اعضای اولین انجمن یاوران وقف در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha