جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدام حرم رضوی

خدام حرم مطهر رضوی که برای دهه کرامت و شرکت در برنامه جشن های زیر سایه خورشید به استان بوشهر سفر کرده اند، امروز از بیماران بستری شده در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر خدام حرم مطهر رضوی که برای دهه کرامت و شرکت در برنامه جشن های زیر سایه خورشید به استان بوشهر سفر کرده اند، امروز از بیماران بستری شده در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر عیادت کردند.

خدام حرم مطهر امام هشتم(ع) که حامل پرچم مقدس بارگاه ملکوتی آن امام همام بودند با همراهی مسئولین و کارکنان بیمارستان در بخش های بیمارستان حاضر شدند و با اهدا گل و توزیع بسته های تبرک در بین بیماران از آنان عیادت و گفتگو کردند.

حضور خدام حرم رضوی امام رضا(ع) عطر دل انگیز معنویت را در بخشهای بیمارستان جاری و موجب تلطیف روح سایر همراهان و بیماران شد.

خدام حرم رضوی پس از عیادت از بیماران با جلال شجاعت رئیس بیمارستان سلمان فارسی به گفتگو نشستند.

گفتنی است، خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) پس از آن به سپاه امام صادق(ع) رفتندکه این اقدام با استقبال باشکوه کارکنان سپاه در نمازخانه معراج مواجه شد.

قرار است بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم باشکوه ستقبال از خدام رضوی روز سه شنبه هفته جاری از میدان قدس تا مصلای جمعه بوشهر با حضور گسترده مردم همراه با نورافشانی برگزار شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha