جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تایید اطلاعات ۱۲۵۰مداح استان یزد در سامانه طوبی گفت: تاکنون قریب به ۱۴۰۰مداح استان یزد در سامانه طوبی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام هادی نوروزی، کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به این که اطلاعات ۱۲۵۰ مداح استان که در سامانه طوبی ثبت نام کرده بودند، تأیید شد، گفت: ۱۳۳۷ نفر از مداحان استان تاکنون در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک و اطلاعات ارسال شده در سامانه طوبی توسط کارشناسان تشکل‌های دینی در شهرستان‌ها افراد واجد شرایط مشخص و معرفی شده‌اند.

وی گفت: مداحان تأیید شده می‌توانند جهت دریافت کارت شناسایی مداحی به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی به در پیش بودن انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی استان از سایر مداحان و شعرای آیینی استان دعوت کرد تا نسبت به ثبت اطلاعات خود سامانه طوبی اقدام کنند.

کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به ثبت نام ۴۳۷نفر از مداحان شهرستان یزد در سامانه طوبی، گفت: پس از بررسی مدارک و اطلاعات ارسال شده در سامانه طوبی توسط کارشناس شهرستان مدارک ۳۹۴ نفر مورد تایید قرار گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مداحان تأیید شده می‌توانند جهت دریافت کارت شناسایی مداحی به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ یزد واقع در میدان باهنر کوچه امیرالمونین مراجعه کننند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی استان از سایر مداحان و شعرای آیینی استان دعوت کرد تا نسبت به ثبت اطلاعات خود سامانه طوبی اقدام کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha