جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت

حوزه/ مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت با اشاره به این که یکی از اهداف دشمن خدشه دار کردن چهره روحانیت در جامعه است، گفت: هوشیاری روحانیت مانع از تحقق این توطئه دشمن شده و امروز شاهدیم یک پیوند عمیق و ناگسستنی میان مردم و علما برقرار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری، مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، سه شنبه شب در نشست روحانیان مرکز استان با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جلوگیری از جهانی سازی گفتمان انقلاب، گفت: امروز در سایه مدیریت مقام معظم رهبری پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان برافراشته است.

وی با بیان این که تمام عصبانیت آمریکا به دلیل نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سایر نقاط جهان است، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب تضعیف جایگاه منطقه ای و بین المللی آمریکایی ها شده است.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که دوران کدخدایی آمریکایی ها به سر آمده و دیگر ملت های جهان به رویکرد و نگاه آنها در مسائل مختلف توجه نمی کنند، گفت: امروز ملت های جهان کاملاً بیدار و هوشیار هستند و به راحتی فریب حرف های دروغین آمریکایی را نخواهند خورد.

مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت با بیان این که جمهوری اسلامی ایران به آمریکایی ها فهماند نمی توان در دنیای امروز با زبان زور با ملت ها صحبت کرد، افزود: کارنامه آمریکایی ها در چهار دهه اخیر سرشار دروغ و جنایت علیه ملت های بیگناه است.

وی با اشاره به این که امروز در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، نظام اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند، گفت: آمریکایی ها باید بدانند که نمی توان ملت با تمدن و قدرتمندی همچون ایران را با زبان زور به کاری وادار کرد.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که امروز باید آگاهی های لازم را در خصوص تحرکات و توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی به مردم داد، افزود: این وظیفه مهم برعهده روحانیت با بصیرت است که مردم را نسبت به وضعیت داخلی و تلاش های دشمن آگاه سازد.

مشاور امور روحانیت استاندار مازندران با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ با آگاهی بخشی، مردم را نسبت به توطئه ها و هجمه های دشمنان روشن کرده است، بیان داشت: در شرایط امروز جامعه نیز داشتن آگاهی نسبت به تلاش های دشمن علیه نظام اسلامی وظیفه روحانیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها امروز با نادیده گرفتن خدمات انقلاب تلاش می کنند تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، گفت: این وظیفه روحانیت با بصیرت و انقلابی است که در منابر و خطابه های خود در برابر این توطئه دشمن بیاستد.

وی با اشاره به این که خوشبختانه به برکت تلاش های تبلیغی روحانیت و حضور مردم  در صحنه، امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، افزود: حضور در صحنه مردم پشتوانه محکمی برای رشد و تعالی انقلاب و نظام اسلامی است.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که امروز نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت و پشتیبانی است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با قدرت هجمه هایی که از سوی دشمن به سمت نظام و انقلاب اسلامی روانه می شود شناسایی نماید  و راهکارهای لازم را برای خنثی کردن آن ارائه کند.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که پیشرفت های روز افزون انقلاب اسلامی موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شده، گفت: نظام علیرغم همه توطئه ها و دشمنی هایی که با آن مواجه است هر روز بیشتر به سوی اهداف متعالی انقلاب نزدیک تر می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خطر نفوذ دشمن در متن جامعه اشاره کرد و بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر روحانیت با عموم مردم به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

مشاور استاندار مازندران در امور روحانیت با اشاره به این که یکی از اهداف دشمن خدشه دار کردن چهره روحانیت در جامعه است، گفت: اما هوشیاری روحانیت مانع از تحقق این توطئه دشمن شده و امروز شاهدیم یک پیوند عمیق و ناگسستنی میان مردم و علما برقرار است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha