شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه

حوزه/ در جلسه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام و رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی، فرایند معافیت تحصیلی طلاب و موضوعات معافیت تحصیلی طلاب ، اعلام به روز وضعیت اشتغال طلاب ، خروج کشور و ...، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، در جلسه مشترک حجت الاسلام یونس گلی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام و سرهنگ دوم رحمت الله فتاحی نیا، رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مسائل مرتبط با تعاملات موثر و موفق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام گلی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین معاونت وظیفه عمومی استان، گفت: الحمدلله تعامل بسیار خوبی بین دو حوزه ونیروی انتظامی برقرار می باشد که بر گرفته از شناخت درست و کامل از وظایف و جایگاه حساس طرفین می باشد و هر چه ما در برخور با همدیگر شناخت کامل از وظایف خود داشته باشیم، مسلماً به مشکلات کمتری بر خواهیم خورد و انتظار می رود این تعامل خوب و سازنده کاملتر شود.

در ادامه، سرهنگ فتاحی نیا، رئیس اداره تحصیلی معاونت نظام وظیفه عمومی استان ایلام با تشکر از دقت عمل و بروز رسانی مدارک و مستندات طلاب از سوی مدیریت حوزه علمیه استان، افزود : احترام به روحانیت وظیفه همه ماست و الحمدلله تمامی همکارن ما در عرصه خدمت رسانی نظام به طلاب و روحانیون به این مهم دقت داشته و دارند.

برپایه این گزارش، در این جلسه موضوع خروج از کشور و معافیت تحصیلی طلاب مورد بررسی قرار گرفت. همچنین به مسائلی همچون بررسی وضعیت تحصیلی طلاب ورودی امسال، اطلاع رسانی کامل به طلاب جهت اقدام برای ثبت معافیت تحصیلی، اعلام به موقع اسامی طلاب انصرافی یا اخراجی به معاونت نظام وظیفه جهت رسیدگی به وضعیت معافیت تحصیلی آنان، بررسی مبالغ وثیقه طلاب برای خروج از کشور و ... پرداخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha