جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سننندج گفت: مسئولان و مدیران دولتی امروز باید تمام دغدغه خود را آسایش ملت و نیز دوری از بازی ها و کشمکش های سیاسی بدانند و مردم را قربانی جناح بازی های خود نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، عصر امروز در جمع تعدادی از طلاب و روحانیون اهل سنت سنندج، اظهار داشت: امروز دشمن نقطه حساس و کلیدی جهان اسلام را که همان وحدت و انسجام می باشد را هدف قرار داده است.

امام جمعه سنندج گفت: انسجام و وحدت دیوار مستحکم جهان اسلام است و وجود این مهم تاکنون دست های ناپاک دشمنان را از دست اندازی به کشورهای مسلمان ناکام گذاشته است.

وی در ادامه با اذعان به اینکه در بحث اقتصاد و معیشتی، کشور دارای مشکلی است، عنوان کرد: 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و از همان ابتدا دشمنان تحریم های ناجوانمردانه خود را علیه ملت و نظام ایران به کار بستند و هنوز هم این رویه ادامه دارد ولی ملت ایران در این مدت طولانی نشان داد که این تحریمها نمی تواند خللی در روحیه آنها ایجاد کند.

این عالم اهل سنت بیان داشت: مسئولان و مدیران دولتی امروز باید تمام دغدغه خود را آسایش ملت و نیز دوری از بازی ها و کشمکش های سیاسی بدانند و مردم را قربانی جناح بازی های خود نکنند.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه ملت و مردم هریک به عنوان ستونی از این نظام محسوب می شوند، گفت: همه ملت ایران به این بلوغ سیاسی رسیده اند که حل مشکلات داخلی تنها با توان و خواست بومی و اراده ملی ممکن است و کشورهایی که امروز برای ملت ایران اشک تمساح می ریزند، تنها به دنبال منافع خود هستند.

امام جمعه سنندج در  ادامه سخنان خود بازاریان را خطاب قرار داد و اظهار داشت: کسب روزی حلال در دین اسلام به مانند جهاد است، لذا از بازاریان که رکن رکین این نظام هستند می خواهیم که در معاش و کسب و کار خود، اصول اسلامی و دینی را فراموش نکنند و خدایی ناکرده از پدیده مذموم و ناپسند احتکار که گناهی بزرگ نزد پروردگار است به شدت پرهیز کنند.

وی گفت: مردم ایران، ملتی نجیب، کم توقع و صبور است و بی شک این مشکلات که بخشی از آن معلول کارشکنی ها و کم کاری های داخلی و بخش دیگری نتیجه تحریم های ناجوانمردانه دشمنان  می باشد، نیز می گذرد، لذا برای گذر از این وضعیت حفظ وحدت و اعتماد به مسئولان نظام حرف اول را می زند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha