شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن بهاری قراملکی مدیر مدرسه علمیه حقانی قم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حقانی گفت: برای تربیت طلبه کارآمد، سه محور علم، اخلاق و انقلابی بودن را راس امور خود قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حسن بهاری قراملکی، امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 9۸-9۷ مدرسه علمیه حقانی قم، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت گفت: با اشاره به اهمیت مسایل آموزشی در مدارس علمیه اظهار داشت: طلاب باید با مسایل آموزشی آشنا باشند و همچنین از تغییرات آیین نامه های آموزشی در سال جدید مطلع شوند.

مدیر مدرسه علمیه حقانی،ضمن تشکر از کادر اجرایی این مدرسه علمیه خاطرنشان ساخت: برنامه های این مدرسه طوری طراحی شده تا بتوانیم طلبه کارآمد تربیت کنیم.

وی در ادامه افزود: برای تربیت طلبه کارآمد ما سه محور علم، اخلاق و انقلابی بودن را راس امور خود قرار داده ایم.

وی با اشاره به اهمیت نظم در مدارس علمیه گفت: از همه طلاب درخواست دارم که مساله نظم در مدرسه هم در مسایل عمومی و هم در مسایل آموزشی را جدی بگیرند.

در ادامه حجت الاسلام حسن ابراهیم زاده معاون مدرسه علمیه حقانی با اشاره به زود شروع شدن دروس در این مدرسه مطرح کرد: علت اصلی زود شروع شدن دروس در این مدرسه این بود که کلاس های درسی در اول سال تحصیلی منظم شروع شود.

وی در ادامه افزود: مسئولیت هر یک از پایه های تحصیلی با یکی از اساتید مدرسه است و همه پایه تحصیلی در امر تحصیل و نظم با هم در طول سال تحصیلی رقابت خواهند داشت.

معاون مدرسه علمیه حقانی گفت: طلاب باید نسبت به انتخاب واحد و تعیین کلاس ها جدیت داشته باشند و تا یک هفته مهلت دارند تا موضوع پژوهشی خود را ارائه دهند، در غیر این صورت برای انتخاب واحد انجام نمی شود.

وی در پایان گفت: برنامه مباحثه همچون کلاس درس برای ما حائز اهمیت است و حضور و غیاب مباحثه همچون حضور و غیاب کلاس های درسی انجام می شود.

گفتنی است: در پایان مراسم، طلاب مدرسه علمیه حقانی برای تجدید میثاق خود با امام زمان(عج) به صورت دسته جمعی دعای عهد را قرائت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha