جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در ایام محرم ۱۰۰ مبلغ مذهبی به روستاها، مناطق محروم و حاشیه شهرها اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی فر در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در ایام محرم 100 مبلغ به روستاها و مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند، گفت: وظیفه مبلغان در ایام محرم تبیین اهداف قیام سیدالشهدا(ع)، بیان مباحث اعتقادی، اخلاقی، احکام و بصیرتی است.

وی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان در نشست ساماندهی شئونات فرهنگی استان که گفت «امام حسین(ع) مورد احترام همه ادیان و مذاهب است»، افزود: عزاداری باید مثل گذشته توسط مردم برپا و تسهیلات لازم جهت هر چه بهتر برگزار شدن آن توسط نهادهای مسئول فراهم شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه بابیان اینکه اعزام مبلغین توسط ارگان های متعددی از جمله اوقاف و امور خیریه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و گروه های جهادی صورت می گیرد، ادامه داد: از ظرفیت اساتید، طلاب مدارس علمیه استان، طرح هجرت، بینات، و سفیران هدایت در این فصل تبلیغی بهره خواهیم برد.   

وی در ادامه به  ظرفیت مبلغینی که از طرف حوزه های علمیه در تبلیغ شب های آخر هفته و مناسبت های تبلیغی در حال حاضر فعالیت دارند، اشاره کرد و گفت: همانند سالهای گذشته از وجود پر برکت مبلغین بومی در نشر و گسترش مبانی و احکام دینی و بصیرت بخشی به مردم روستاها و مناطق محروم استفاده خواهیم نمود.

حجت‌الاسلام محمدی فر در پایان از برنامه ریزی معاونت تبلیغ استان در خصوص آشنایی طلاب و مبلغین با فنون تبلیغ خبر داد و ابراز داشت: برگزاری دوره های توانمندی طلاب از جمله روش سخنرانی و کلاسداری و تبلیغ در مناطق روستایی ومحروم برای آشنایی هر چه بیشتر برگزار شد که با استقبال و رضایت طلاب و مبلغین مواجه گردیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha