جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صهیب عبدالسلام ابوکاشف نوجوان فلسطینی در اثر جراحات شدید، به شهادت رسید

حوزه/یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی که در روز سوم آگوست در اثر شلیک گلوله نظامیان اسرائیلی در خان یوسف به شدت مجروح شده بود، سحرگاه امروز جان خود را از دست داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، یک نوجوان فلسطینی سحرگاه امروز در اثر جراحات وارده شدیدی که پس از شلیک نظامیان اسرائیلی در3 آگوست به وی در خان یوسف در بخش جنوبی ناحیه ساحلی وارد شده بود، جان خود را از دست داد.

به گفته وزارت بهداشت، صهیب عبدالسلام ابوکاشف، 16 ساله در اثر اصابت گلوله نظامیان اسرائیلی به شدت مجروح شده بود و از آن زمان تاکنون در بیمارستان اروپایی غزه در بخش مراقبت های ویژه بستری بود.

در روز مجروح شدن وی نیز نظامیان صهیونیست با شلیک به سمت مردم بی سلاح در «راهپیمایی بزرگ بازگشت» در غزه، که در نوزدهمین هفته پیاپی برگزار می شد، یک مرد جوان با نام یحیی عطاالله یاغی، 25 ساله را به شهادت رسانده و 220 فلسطینی را مجروح ساختند که 90 تن  از آنان مورد اصابت گلوله  های کشنده قرارگرفتند.

به گزارش مرکز حقوق بشر فلسطین، روز جمعه 14 سپتامبر 2018 نیز نظامیان صهیونیست، 3 شهروند فلسطینی دیگر از جمله یک کودک را به شهادت رسانده  و 148 نفر از جمله 19  کودک، 5 زن و 5 امدادگر را مجروح ساختند.

لازم به ذکر است نظامیان اسرائیلی روز شنبه به تظاهرکنندگان فلسطینی در چندین منطقه در بخش شمالی نوار غزه نیز حمله کرده، با اسلحه های مرگبار به سوی تظاهرکنندگان شلیک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha