جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ در پی حادثه تروریستی اهواز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با خانواده های داغدیده ابراز همدردی و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوند مسئلت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در پی حادثه تروریستی اهواز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیام تسلیتی را صادر کرد.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین سیّما بقیة الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

«إنا لله و إنا إلیه راجعون»

بدینوسیله شهادت و مجروح شدن تعدادی از عزیزان هم وطن در اهواز به دست تروریست های مزدور و بیگانه‌پرست به حضرت بقیة الله الأعظم روحی فداه و همچنین مقام معظم رهبری و خانواده های داغدیده و مردم گرانقدر خوزستان را از جانب خود و تمامی مردم استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر تسلیت عرض می نمایم.

قطعا این عملیات کور تروریستی ماهیت حامیان تروریسم را در جهان به ویژه آمریکا و انگلیس که ادعای حمایت از حقوق بشر دارند و کشورهای مرتجع منطقه بیش از پیش نمایان کرد و نشان داد که دشمنان هیچ گاه دست از خیانت و جنایت برنمی دارند و ما باید هوشیاری همه جانبه و مقاومت خود را افزایش دهیم و با تلاشی مضاعف به حفاظت از حریم ایران اسلامی و پیشرفت آن بکوشیم.

مجددا این مصیبت ناگوار را به خانواده های داغدیده تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند مسألت می نمایم.

 «والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

 

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان

و امام جمعه بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha