جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار محمدرضا نقدی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر در کشور مشکلی هست باید آن را رفع کرد و نباید کم کاری و عدم مسئولیت برخی از مدیران را به اسلام و انقلاب نسبت داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدرضا نقدی، صبح امروز در جمع نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه دفاع مقدس تنها جنگی بود که ایران یک وجب از خاک خود را به بیگانگان نداد، اظهار داشت: ایران در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز اجازه نداد ذره ای از خاکش به دست نامحرمان بیفتد که این نشات گرفته از عظمت و معنویت انقلاب اسلامی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاریخ این کشور نشان داده است که به جز جمهوری اسلامی، مابقی حکومت ها در ایران یا سلسله ای خانوادگی و موروثی بوده اند و یا اینکه با کودتا و زور به قدرت رسیده اند، لذا همین عوامل باعث می شد که همیشه در کشور ایران شاهد فساد، خیانت و... باشیم.

وی بیان کرد: از سویی دیگر برای نخبگان و برجستگان این کشور مایه شرمساری بود که فردی بی سواد و نالایق بر صدر حکومت باشد که متاسفانه این موضوع سال های زیادی از عمر این کشور را هدر داده بود.

سردار نقدی ادامه داد: در نظام فاسد شاهنشاهی، بیش از 3 میلیون و 700 هزار مترمربع وسعت خاک ایران به یک میلیون و 700 هزار کیلومترمربع رسید و عامل و بانی این فاجه همان شاهان فاسد بودند.

ملت ایران؛ خود سرنوشت شان را می سازند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران خود سرنوشت خویش را رقم می زنند، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر سیستم آلوده در کشور شد و این را باید از هنرها و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دانست.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران در دنیا به عنوان کشوری تاثیرگذار بر معادلات جهانی شناخته می شود، افزود: امروز قدرت دفاعی و نظامی ایران با اوایل انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و همین موضوع زمینه ترس و وحشت دشمنان و بدخواهان نظام را فراهم کرده است.

سردار نقدی بیان داشت: امروز هر آنچه که می بینم نتیجه انقلاب اسلامی است، رشد و ارتقا کشور در حوزه های مختلف خود بیانگر این مهم می باشد.

عظمت و عزت مردم؛ نتیجه انقلاب اسلامی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین چیزی که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد، عظمت و شکوه مردم در اداره نظام اسلامی بود، لذا باید از این موقعیت که انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است، بهترین بهره ها را ببریم.

مشکلات کشور را به انقلاب و اسلام نسبت ندهیم

سردار نقدی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب باعث ایجاد برخی مشکلات در کشور می شود، اظهار کرد: اگر در کشور مشکلی هست باید آن را رفع کنیم، لذا نباید کم کاری و عدم مسئولیت برخی از مدیران را به اسلام و انقلاب نسبت دهیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: امروز دشمن با ایجاد برخی مشکلات در کشور به دنبال این است که کارآیی اسلام و انقلاب را در افکار عمومی زیر سؤال ببرد، لذا همه باید بسیار هوشیار باشیم و فریب توطئه های دشمنان ملت و نظام را نخوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha