جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ها با دشمنان همسو شده و به اعتقادات عاشورایی بی احترانی کردند و در هزینه هایی که برای این محافل می شود، تشکیک کردند، گفت: باید به جای تشکیک و ایجاد شبهه در عزاداری ها به زندگی و تفکر اشرافی گری اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی این سازمان در محمود آباد با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

وی با بیان این که اربعین جریانی است که در ظهور امام عصر(عج) موثر است، افزود: در حال حاضر اربعین حسینی به یک اجتماع عظیم علیه دشمنان دین و اسلام ناب تبدیل شده است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سخنرانی همراه با عقلانیت، مقاومت و منطق رئیس جمهور در سازمان ملل افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که کشوری که خود را داعیه دار اداره جهان می داند در سطح بسیار پایینی سخن گفت، خاطرنشان کرد: رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر عزت و اقتدار ملت ایران را رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که اربعین یکی از برکات خون شهدا است که باید از آن محافظت کنیم، گفت: امروز همه ما باید وظایف خود را نسبت به خون شهدا و ایثارگران دفاع مقدس به نحو مطلوب انجام دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان اسلام در صدد خدشه دار کردن و تضیف اربعین در سال جاری است، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و حضور مقتدرانه  و پرشور در راهپیمایی اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت قدرشناس ایران اسلامی همواره با بصیرت و آگاهی در همه صحنه ها حضوری فعال و به موقع دارند، ادامه داد: این بار نیز با تدبیر مقام معظم رهبری نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود بر لزوم شناخت برنامه ها و توطئه های دشمن تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: دشمنان با حربه های مختلف به ویژه با استفاده از انبوهی از رسانه های مجازی خود درصدد القای ناکارآمدی دین در عرصه های مختلف جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: اما تا وقتی باورهای دینی، انقلابی و تمسک به خداوند و اهل بیت(ع) در زندگی ما جاری باشد، همواره شکست از آن دشمنان است و پیروزی به مؤمنان تعلق دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، اربعین را زمینه ساز ظهور عنوان کرد و بیان داشت: در سال های اخیر دشمن تلاش کرد تا عمق باورهای دینی و انقلابی و ولایت پذیری ملت را کمرنگ کند و فکر می کرد در محرم حسینی امسال حضور مردم کمرنگ تر شود، اما مردم به ویژه جوانان حسینی امسال پرشورتر از سال های قبل در عزاداری ها شرکت کردند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی ها با دشمنان همسو شده و به اعتقادات عاشورایی بی احترانی کردند و در هزینه هایی که برای این محافل می شود، تشکیک کردند، بیان داشت: باید به جای تشکیک و ایجاد شبهه در عزاداری ها به زندگی و تفکر اشرافی گری اعتراض کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha