جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ امام‌جمعه قم قرآن ستیزی، وجدان ستیزی و حقیقت ستیزی را اساس نظام‌های تربیتی و آموزشی غرب توصیف کرد و گفت: موقعیت امروز نظام اسلامی ایران در برابر طاغوت، موقعیت اقتدار و پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از سالمندان و مدد جویان کمیته امداد که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد به بررسی اهمیت و جایگاه تعیین‌کننده نظام تربیت در جوامع بشری پرداخت و اظهار داشت: در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران غیور مردانی در پناه انقلاب و نظام اسلامی را تربیت‌کرده است که در هیچ کشوری نمی‌توان نمونه و مصادیق آن را پیدا کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که در نظام تعلیم و تربیت غرب آموزش بر محور تضمین منافع نظام مادی استوار است، گفت: در نظام اسلامی هدف از تعلیم و تعلم اعتلای کلمه‌الله است.

امام‌جمعه قم قرآن ستیزی، وجدان ستیزی و حقیقت ستیزی را اساس نظام‌های تربیتی و آموزشی غرب توصیف کرد و ابراز داشت: در رویدادهای اخیر برای همه مردم سوءاستفاده آمریکا از عربستان سعودی محرز شده است.

وی ادامه داد: ترامپ در سفری که به عربستان سعودی داشت، میلیاردها دلار پول عربستان سعودی را گرفت و پایگاه‌هایی که منافع او را تضمین می‌کرد در این کشور ایجاد کرد؛ این در حالی است اخیراً به تمسخر آل سعود پرداخت و تصریح کرد که عربستان گاو شیردهی است که بدون حمایت ما دو هفته هم بقا نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی دیدار با مسئولان نظام اسلامی را از آرزوهای ترامپ برشمرد و گفت: موقعیت نظام اسلامی ایران در برابر طاغوت امروز، موقعیت اقتدار و پیشرفت است و دشمن این پیشرفت را برنمی‌تابد.

وی ادامه داد: آفت بنی‌امیه این است که پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام در شام و مدینه امت اسلام را مبتلا به غنا و امور حرام کردند تا جایی که این ابتلا باعث شد مسلمانان در سال 61 هجری امام حسین علیه‌السلام را به شهادت برسانند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) با اشاره به این‌که غفلت امت اسلام دشمن را برای ایجاد شرایط سال 61 هجری در بین امت اسلام مستعد می‌کند، گفت: مشکل آمریکا و اسرائیل با ایران مشکل عقیدتی است.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه درایت رهبری معظم انقلاب ایران اسلامی را در تلاطم مشکلات به‌سوی افق‌های انقلاب هدایت کرده، ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل از پیشرفت روزافزون ایران اسلامی که متکی بر عقاید و ارزش‌های اسلامی باشد، خشمگین هستند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha