جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام آذرشب یکی از موضوعات مورد بحث نشست معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر را تبیین طرح جامع تربیتی و شیوه اجرای آن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان بوشهر، صبح امروز در سالن جلسات حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی آذرشب معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر در حاشیه برگزاری این جلسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر یکی از موضوعات مورد بحث این نشست را تبیین طرح جامع تربیتی و شیوه اجرای آن عنوان کرد و گفت: با توجه به این که این طرح یکی از کارهای مهم معاونت تهذیب در مدارس است عمده زمان این جلسه به چگونگی اجرای این طرح پرداخته شد؛ همچنین قرار است کتابچه طرح جامع تربیتی به مدارس ارسال شود.

وی، تبیین فرآیند جدید و صدور جواز تلبس را از دیگر مباحث این جلسه عنوان کرد و افزود: برای این کار فرم هایی طراحی و منابع مصاحبه هم مشخص شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر تنظیم تقویم جلسات ماهانه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان و زمانبندی این جلسات، ارائه گزارش عملکرد معاونان مدارس و تنظیم تقویم برگزاری جلسات درس اخلاق در مدارس علمیه استان را از دیگر مباحث این نشست دانست.

وی همچنین بیان داشت: در این گونه جلسات، معاونان مدارس از تجربیات یکدیگر برای انجام فعالیت های تهذیبی در مدارس علمیه خود و در راستای پیشرفت و ارتقای کار خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام آذرشب افزود: در این جلسه از حجت الاسام سید رضا موسوی نژاد معاون امور صیانتی حوزه علمیه استان برای حضور در این نشست دعوت شد و وی نیز توضیحاتی را پیرامون آسیب های مدارس علمیه و لزوم فعالیت بیشتر معاونان مدارس در عرصه تهذیبی ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha