جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرآتی

حوزه/ فرماندار شهرستان شیروان با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به نیازمندی‌های بودجه‌ای حوزه علمیه، گفت: تقویت حوزه‌های علمیه درواقع تقویت ارزش‌ها و فرهنگ دینی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، رضا مرآتی، امروز در دیدار مدیر و مسئولان مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شهرستان شیروان، مدرسه علمیه آیت‌الله حکیم(ره) شیروان در چند سال اخیر خدمات شایسته‌ای را به مردم منطقه ارائه کرده است.

وی روحیه جهادی، تعامل سازنده با دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی را از جمله خصوصیات بارز اساتید و مسئولان مدرسه علمیه شیروان دانست.

مرآتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به نیازمندی‌های بودجه‌ای حوزه علمیه، افزود: دولت باید در بودجه‌های خود ردیفی را برای کمک به حوزه‌های علمیه به‌صورت مستقل ببیند.

وی ادامه داد: در این راستا ما هم تلاش می‌کنیم تا در بودجه‌ها سرفصلی را برای تجهیز مدرسه علمیه شیروان به امکانات آموزشی و رفاهی قرار دهیم.

فرماندار شیروان در خاتمه گفت: در واقع تقویت حوزه‌های علمیه تقویت ارزش‌ها و فرهنگ دینی در جامعه است، ازاین‌رو همه مسئولان و متولیان باید برای تقویت و ارتقای بیش از پیش این مراکز دینی و علمی تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha