شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اعزام زائران

حوزه/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام و جابجایی زائران اربعین خراسان جنوبی از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند.

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» و با اشاره به اینکه از امروز زائران اربعین امام حسین(ع) از خراسان جنوبی اعزام و جابجا خواهند شد، اظهار کرد: این جابجایی تا پایان روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شده است، افزود: هزینه جابجایی زائرین نیز بر اساس توافق انجام شده فی ما بین متقاضی و شرکت حمل و نقل مسافر معین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به نبودن سرویس مستقیم و ثابت برای شهرهای مهران و چزابه، سفرهای مذکور از استان خراسان جنوبی بصورت دربستی انجام می شود.

شهامت خاطر نشان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به زائرین اربعین حسینی ارائه کنیم نیز جلسات هماهنگی کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی با محوریت این اداره کل و با حضور دستگاه های مرتبط برگزار، و تمامی جوانب سنجیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی بعمل آمده، کرایه جابجایی مسافرین در سالجاری به نسبت استان‌های همجوار و خدمات ارائه شده مناسب بوده و هماهنگی لازم برای این موضوع بعمل آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ابراز داشت: اعزام زائرین اربعین حسینی با ناوگان اتوبوسی و بر اساس توافق فی ما بین مسئولین کاروان و شرکت حمل و نقل مسافر صورت می پذیرد و بصورت دربستی انجام شده و بدلیل عدم اعزام سرویس عادی پیش فروش بلیت انجام نمی شود.

 شهامت در پایان گفت: به همشهریان عزیز توصیه می شود تمامی موارد ممکن را برای ثبت قرارداد مدنظر قرار دهند تا در طول مسیر با مشکلات کمتری روبرو شوند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha