جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفی نوروزی

​حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: مسئولان و متولیان امور قرآنی استعدادی ناب قرآنی را شناسایی کنند و اجازه ندهند استعدادهای معنوی و دینی آنها به مرور زمان به هدر رود.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: در استان کردستان استعدادی قرآنی بسیار فراوانی وجود دارد که باید بتوانیم این استعدادهای بالقوه را به بالفعل برسانیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان ادامه داد: از مسئولان و متولیان امور قرآنی درخواست داریم که استعدادی ناب قرآنی را در سطح استان کردستان شناسایی کنند و اجازه ندهند  استعدادهای معنوی و دینی آنها به مرور زمان به هدر رود.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به اینکه برادران و خواهران فعال در امور قرآنی این استان هر ساله در مسابقات کشوری برای کردستان افتخار می آفرینند، اظهار کرد: به تازگی هم به یاری خداوند متعال و تلاش های شبانه روزی خانم طاهره نائبی یکی از حافظان کل قرآن کریم در کردستان، شاهد راهیابی وی به نیمه نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور بودیم.

وی عنوان کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خيريه كشور جزو معتبرترین مسابقات قرآن کریم در سطح سراسری محسوب می شود و حضور این استعداد قرآنی کردستان در نیمه نهایی مسابقات نشان از پتانسیل بالای این استان در زمینه حفظ قرآن کریم دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha