جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعزام روحانیون اهل سنت سقز به مشهد مقدس

​حوزه/ مسئول مرکز اسلامی در شهرستان سقز گفت: تعدادی از روحانیون اهل سنت شهرستان سقز به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.

 ماموستا نقیبی، مسئول مرکز اسلامی در شهرستان سقز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اینکه امت اسلام همه برادر و از یک ریشه هستند، اظهار داشت: تمام ملت ایران که در زیر یک پرچم زندگی می کنند برادر هستند و نمی توان بین آنها تفاوتی قائل شد.

ماموستا نقیبی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه بین روحانیون اهل تسنن و تشیع استان کردستان به ویژه شهرستان سقز ارتباط و تعامل بسیار خوبی برخوردار است که همین امر باعث وحدت و برادری بیشتر بین مردم این خطه می گردد.

مسئول مرکز اسلامی شهرستان سقز در ادامه سخنان خود بیان داشت: هر ساله تعدادی از روحانیون استان کردستان به ویژه شهرستان سقز به شهر مقدس مشهد و زیارت امام رضا (ع) اعزام می شوند که امسال هم این امر صورت پذیرفت.

ماموستا نقیبی ادامه داد: در این برنامه روحانیون اهل سنت سقز به کاروان بزرگ روحانیون و طلاب سنندج می پیوندند و از آنجا به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مسئول مرکز اسلامی سقز در پایان سخنان خود گفت: این گونه برنامه های فرهنگی نقش بسیار بزرگی در وحدت و مودت بیشتر بین برادران سنی و شیعه در منطقه دارد و بی شک مایه خنثی شدن توطئه های دشمنان برای ایجاد نفاق و تفرقه در بین امت اسلام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha