جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی قم

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در راستای جلوگیری از بروز ناهنجاری ها در استان، افزایش دو برابری تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان قم دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار حسین آقاخانی امروز در نشست شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر در نیروی انتظامی با دو محور درون‌سازمانی و برون‌سازمانی دنبال می‌شود، اظهار کرد: تاکنون دوره‌های بصیرت‌افزایی مختلفی را با حضور خانواده‌های ناجا برگزار کرده و شورای امر به معروف را نیز در این راستا تشکیل داده‌ایم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه برون‌سازمانی برخورد با منکرات را دنبال می‌کند، اضافه کرد: برخورد با اماکن متخلف با هماهنگی اتحادیه‌ها، صنوف و ستاد امر به معروف، عاملان ناهنجاری‌های فرهنگی و سرشبکه‌هایی که در فضاهای مجازی و حقیقی به دنبال ترویج ناهنجاری هستند، توسط نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از مشارکت این نهاد با معاونت‌های مختلف ستاد امر به معروف یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی به دنبال این است تا بتواند توسعه عیون خودرویی را رقم بزند و در این راستا عناصر خود را تقویت می‌کند؛ چراکه آلودگی‌های صوتی و وضعیت حجاب در خودروها گاهی نامناسب است.

وی با اشاره به اینکه افزایش دو برابری تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر دنبال می‌شود، عنوان کرد: چتر امر به معروف و نهی از منکر در استان قم باید توسعه یابد و در این راستا نیز 25 دستگاه مختلف می‌توانند مشارکت لازم را داشته باشند.

آقاخانی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دنبال برپایی ایستگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: مراکز مشاوره در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ایجاد می‌شود تا حجم مشکلات کاهش یابد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha