جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ماموستا یدالله محمدی

​حوزه/ ماموستا محمدی، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را نوعی جهاد عنوان کرد و گفت: امروز اگر می خواهیم از توطئه های دشمنان عبور کنیم باید در بحث اقتصاد کشور را بیش از پیش تقویت کنیم و این امر با ورود فعالان اقتصادی و... امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا یدالله محمدی، امروز صبح در دیدار با جمعی از بازاریان، ‌فعالان اقتصادی و کشاورزان شهرستان دهگلان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون مورد تحریم و تهدید دشمنان بوده و هست، ولی استقامت بی نظیر نظام و ملت تاکنون دشمنان را ناکام گذاشته است.

امام جمعه دهگلان با اشاره به اینکه دشمن برای یکایک افراد جامعه برنامه دارد، گفت: در هر حوزه ای که بخواهیم دشمن دست به اعمال تحریم هایی زده است که هم از نظر انسانی مطرود است و هم از نظر جایگاه قانونی.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه تهدیدهای دشمنان تاکنون بی اثر بوده است، افزود: رئیس جمهور آمریکا در این ماه ها تهدیدهای زیادی مبنی بر تشدید تحریم ها علیه ایران داشته است و هر بار از ساقط شدن این انقلاب دم می زند ولی تمام گفته های وی بلوف سیاسی بیش نبوده است.

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه آمریکا در بحث تحریم ها تنها مانده است و کشورهای اروپایی مصالح خود را هرگز فدای زیاده خواهی های ترامپ نخواهند کرد، افزود: در ماههای اخیر در چندین نوبت آمریکا دست به اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی به هزار امید زد، ولی تاکنون هرکاری که انجام داده به در بسته خورده است.

امام جمعه دهگلان در ادامه با اشاره به اینکه امروز نقش بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در برابر توطئه های دشمنان بسیار پررنگ تر شده است، تاکید کرد: ایجاد بسترهای اقتصاد مقاومتی و نیز حمایت از کالای ایرانی تنها با حمایت فعالان اقتصادی، بازرگانی، کشاورزی و... میسر خواهد بود، لذا این اصناف باید وارد میدان شوند.

وی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را نوعی جهاد عنوان کرد و گفت: امروز اگر می خواهیم از توطئه های دشمنان عبور کنیم باید در بحث اقتصاد کشور را بیش از پیش تقویت کنیم و این امر با ورود فعالان اقتصادی و... امکان پذیر است.

ماموستا محمدی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: خود نهادهای آماری و اطلاعاتی آمریکا اذعان کرده اند که تحریم ها تاکنون نه تنها تاثیر منفی بر اقتصاد ایران نداشته، بلکه نتیجه ای عکس داشته است و این بدان معناست که اقتصاد ایران و زیرساخت های آن قوی تر از آن می باشد که با تحریم های کشوری همانند آمریکا در هم بکشند.

امام جمعه دهگلان در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید در بحث اقتصاد توانایی مدیریتی خود را بالا ببرند، گفت: کسی منکر کمبود و گرانی برخی از کالاهای اساسی نیست، ولی مردم باید فرهنگ مصرف و خرید خود را ارتقا دهند و در بحث هزینه ها مدیریت لازم را داشته باشند.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: یکی از علل اینکه دشمنان فشارهای اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای زیادی بر جمهوری اسلامی وارد می آورند، از دست رفتن منافع آنها در منطقه است، زیرا آنان به خوبی می دانند که ایران از نظر موقعیت، وضعیت استراتژیکی ویژه ای در جهان دارد و بر معادلات جهانی تاثیرگذار است.

ماموستا محمدی در ادامه سخنان احتکار کالاهای اساسی ملت و مردم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که عده ای از بازاریان به امید سود بیشتر یعنی گران تر شدن اجناس و کالاها، اقدام به احتکار می کنند که این کار نه تنها کمک به دشمنان نظام است، بلکه گناهی بزرگ و نابخشودنی در نزد خداوند می باشد و در آن دنیا باید جوابگوی عمل شرمگین خود باشند.

امام جمعه دهگلان در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن هفته وحدت اظهار داشت: وحدت به معنای واقعی، حیات جهان اسلام است و از بین رفتن این مهم در بین مسلمین به معنی نفوذ و غارت دنیای اسلام می باشد، لذا همه باید وحدت کلمه داشته باشیم و اجازه ندهیم که تبلیغات دشمنان دین رسول خدا (ص) در پیاده کردن برنامه های خود موفق باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha