جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انصاری

حوزه/ مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان اصفهان به زحمات طاقت فرسای بیش از هزار نویسنده صاحب نام حوزوی کاشان برای انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و گفت: از هر اثر این نویسندگان یک جلد کتاب نفیس و با ارزش دینی، علمی و معنوی به چاپ رسیده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان حجت الاسلام محمد علی انصاری  در نشست خبری بیست و ششمین دوره هفته کتاب کشور در کاشان، در پاسخ به سؤال خبرنگار حوزه درباره سهم حوزه های علمیه در «انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران»، با بیان اینکه به تنهایی کاشان پایتخت کتاب نشده است، گفت: قطعا علما، روحانیون و حوزه های علمیه کاشان به عنوان یکی از شهرستانهای برتر کشور فعالیت بسیارخوبی را در پایتخت کتاب شدن این شهرستان به عمل آورده اند.

وی به زحمات طاقت فرسای بیش از هزار نویسنده صاحب نام حوزوی کاشان بزرگ در «انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران» اشاره کرد و افزود: از هر اثر این نویسندگان یک جلد کتاب نفیس و با ارزش  دینی، علمی و معنوی به چاپ رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اصفهان با اشاره اینکه «انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران»، رقابت ویژه ای را برای سایر شهرهای کشور ایجاد کردهت، ادامه داد: هرچند اشکالات و نواقصی در این زمینه وجود دارد، ولی با توجه به اینکه دشمنان در حوزه فرهنگی تلاش می کنند، باید تمام توان خود را در ناکام ماندن توطئه های آنها در حوزه فرهنگی به کار گیریم.

 وی، به مطالعه  مفید کتاب بیش از 700 نفر از زندانیان کاشان اشاره کرد و گفت: هر چقدر آمار مطالعه کتاب در زندان ها افزایش یابد از آمار مجرمین، آسیب های اجتماعی و زندانیان نیز کاسته می شود.

حجت الاسلام انصاری درپایان با تقدیر از تلاشگران «انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران»، افزود: هرچقدر بتوانیم با تلاش بیشتر در راستای تامین نیازهای حوزه کتاب تلاش کنیم، قطعا دشمنان نیز در اجرای توطئه هایشان نا امید خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha