جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اجرای طرح‌های عام‌المنفعه از سوی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز

حوزه/ معاون خدمات اجتماعی مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، از اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در منطقه حوالی مدرسه علمیه خبرداد.

حجت الاسلام معتمدی، معاون خدمات اجتماعی بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اجرای طرح «ویزیت رایگان بیماران» در خیابان سلطانی اهواز خبرداد و گفت: این طرح یکی از اقدامات معاونت خدمات اجتماعی مدرسه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم بود.

وی با اشاره به نحوه اجرایی این طرح، اظهارداشت: در این طرح تعدادی از پزشکان جهادی در محل مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز حضور پیدا کرده و به صورت کاملاً رایگان مراجعین را ویزیت و درمان می‌کردند.

حجت الاسلام معتمدی، از انجام تست‌های قند و فشارخون در خلال ویزیت بیماران خبرداد و افزود: با توجه به رده سنی اهالی منطقه سلطانی اهواز و لزوم انجام تست‌های ماهانه «قند» و «فشارخون»، تصمیم گرفتیم این تست‌ها را نیز به صورت رایگان برای مراجعین انجام دهیم.

معاون خدمات اجتماعی بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، با اشاره به تعداد مراجعین به پزشکان جهادی مدرسه، گفت: در این طرح قریب به ۱۲۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و تست‌های پزشکی نیز از آنها گرفته شد.

وی در پایان، توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های مستضعف شناسایی شده را دیگر فعالیت در دست اقدام مدرسه علمیه امام خامنه‌ای دانست و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های خدمات اجتماعی مدرسه علمیه، توزیع بسته‌های غذایی و کمک به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده اطراف حوزه است که إن‌شاءالله با همکاری خیرین طرح‌های عام‌المنفعه مدرسه، افزایش یابد.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha