جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
۱

حوزه/ مدیر گروه گروه تبلیغی آیت الله العظمی خویی(ره) از برگزاری دومین مرحله مصاحبه اعضای جدید این گروه خبر داد و گفت: دومین مرحله مصاحبه علمی از اعضای جدید الورود برگزار و مجموعا از چهل نفر مصاحبه علمی به عمل آمد.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: گروه تبلیغی آیت الله العظمی خویی(ره) 60 عضو دارد و دومین مرحله مصاحبه علمی جذب اعضای جدید امروز برگزار شد و مجموعا از چهل نفر مصاحبه به عمل آمد.

وی ادامه داد: اهداف گروه تبلیغی آیت الله العظمی خویی(ره) از مصاحبه طلاب در دو امر خلاصه می‌شود؛ عضو گیری از طلاب جدید الورود و نیز شناسایی و ارزیابی مجدد از توانایی های اعضای گروه که در مرحله اول این برنامه، ۱۹ نفر از طلاب جدید در مصاحبه شرکت کردند و در مرحله دوم از 21 نفر مصاحبه به عمل آمد. در روزهای آتی نیز از بقیه افراد مصاحبه به عمل خواهد آمد و مجموع افراد مصاحبه دهنده به ۶۰ نفر خواهد رسید.

مدیر گروه تبلیغی آیت الله العظمی خویی(ره) اضافه کرد: اعضای ثابت و افرادی که بخواهند در این گروه تبلیغی فعالیت کنند، همه ساله باید در آزمون‌های مصاحبه‌ای که با حضور اساتید مجرب تبلیغ برگزار می‌شود، شرکت کنند و بعد از کسب نمره نهایی، به تبلیغ اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام شریفی اظهار کرد: گروه تبلیغی آیت الله العظمی خویی(ره) در زمینه‌های متعدد دارای مبلیغن متخصص است، که می توان از آن به سبک زندگی، مشاوره خانوداه، طب سنتی، تعزیه خوانی، آسیب شناسی شبکه‌های مجازی و ماهواره اشاره کرد.

وی در پایان گفت: امسال غیر از ماه محرم، در ایام دهه آخر صفر با پیگیری‌های گروه تبلیغی در تعامل با اداره آموزش و پرورش، زمینه تبلیغ در مدارس برای مبلغین که دهه آخر صفر را در شهرستان خوی حضور یافته بودند، مهیا گردید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha