جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیینه دار نشست خبری

حوزه/مدیرکل سازمان صدا وسیمای خراسان‌جنوبی با بیان این‌که۵۰ عنوان برنامه با محوریت ۴۰سالگی انقلاب در صدا و سیمای خراسان‌جنوبی تولید می‌شود، گفت: طرح مطالبات مردمی یکی ازاولویت‌های مهم صدا و سیمای خراسان‌جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، علیرضا آیینه‌دار مدیرکل سازمان صدا و سیمای خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این‌که طرح مطالبات مردم همواره یکی ازاولویت‌های صدا و سیمای خراسان‌جنوبی بوده است، اظهار کرد: یکی از توصیه‌های بنده آن بوده که برنامه‌سازان هیچ گونه سانسوری در بحث مطالبات مردمی نداشته باشند.

وی افزود: به طور متوسط روزانه 2 برنامه با محوریت پیگیری مطالبات مردمی از مرکز خراسان‌جنوبی پخش می‌شود.

مدیرکل سازمان صدا وسیمای خراسان‌جنوبی از تهیه 50 عنوان برنامه در مرکز صدا و سیمای خراسان‌جنوبی با محوریت 40 سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: در مجموع 10هزار دقیقه برنامه در این خصوص تولید می‌شود.

آیینه‌داربا اشاره به این‌که در حوزه معاونت سیما تقریبا 5 هزار دقیقه برنامه تولید می‌شود، تصریح کرد: ازمهمترین برنامه‌های مذکور می‌توان به ساخت 5 مستند از شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی اشاره کرد.

وی، ساخت برخی ازمستندهای فوق را در خراسان‌جنوبی تکمیل شده برشمرد و یادآور شد: این 5 شخصیت شامل آیت الله تهامی، حاج غلامحسین بازاری، حجت الاسلام سید حسین آفتابی، حجت الاسلام فردوسی‌پور و شهید مهدی امین‌زاده هستند.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در حوزه صدا نیز پنج عنوان نمایش 30 دقیقه‎‌ای، 12 قسمت برنامه گفتگو محور45 دقیقه‌ای و 7 قسمت مستند رادیویی با محوریت بیان خاطرات انقلاب اسلامی تولید و پخش می‌شود.

آیینه‌دار همچنین از تولید36 برنامه میزگرد تلویزیونی در بخش سیمای خراسان‌جنوبی در راستای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: مستند دستاوردهای نظام در روستاها، مسابقه چلچراغ و مجموعه مستند یاوران انقلاب از دیگر برنامه‌های حوزه سیما در این خصوص است.

وی ادامه داد: در حوزه خبر نیز 24 گزارش خبری از خدمات نظام و همچنین آیتم تریبون آزاد با عنوان پیشنهادات مردم به مسئولان را خواهیم داشت.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای خراسان‌جنوبی از تولید 8 آهنگ موسیقی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مرکز صدا و سیمای خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: این موسیقی‌ها از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش خواهند شد.

آیینه‌دار در ادامه صحبت‌هایش درخصوص عملکرد سازمان صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: این مرکز در سال گذشته در بخش سیما 63 درصد و در بخش صدا 27 درصد مخاطب داشته است که این موضوع در شش ماهه نخست سال جاری در بخش سیما به 65.5 درصد و در بخش صدا به 30 درصد رسیده است.

وی در پایان گفت: صدا و سیمای خراسان‌جنوبی در بحث میزان و رضایت مخاطب در حوزه صدا بین مراکز استان‌ها رتبه نهم و در حوزه سیما رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده که اگر سایر ملاک‌ها همچون ارزیابی برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد، چندین رتبه ارتقاء خواهیم داشت.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha