جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمدعلی شجاعی

حوزه/ شجاعی با بیان اینکه مردم به‌اندازه کافی مشکلات دارند باید آن‌ها را حل کرد و اکنون دانایی و علم به حل مشکل لازم است، گفت: مدیران درد استان را در بخش خود پیدا و آن را درمان کنند، به این معنا که باید پزشکان دستگاه خود باشند و مشکلات را درمان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: برای منافع خراسان شمالی باید همه کنار هم قرار بگیریم و تقسیم کار کنیم.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی تا حالا دست واحدی برای کمک خواستن نداشته، افزود: مصوبات سفر از سال ۹۴ مانده است، این همه ریل در کشور افتتاح می‌شود، اما جایگاه خراسان شمالی در این زمینه کجا است.

شجاعی خاطرنشان کرد: با این همه فرصت و ظرفیتی که خراسان شمالی دارد، عار است که پسوند محرومیت را برای آن به کار ببریم.

وی ادامه داد: اگر استان پیشرفت نکند، یعنی ما نتوانسته‌ایم کار کنیم و تقصیر ما بوده است و نباید آن را گردن خارج از استان بیندازیم.

شجاعی با بیان اینکه مردم به‌اندازه کافی مشکلات را شنیده‌اند باید آن‌ها را حل کرد و اکنون دانایی و علم به حل مشکل لازم است، اضافه کرد: مدیران باید بدون فوت وقت در مسیر تعیین شده کارها را انجام دهند.

وی خطاب به مدیران استان گفت: دادگاهی که ما بین ارباب‌رجوع و مدیر تشکیل می‌دهیم، یک‌طرفه و حق با ارباب‌رجوع است.

شجاعی با بیان اینکه باید دانایی، تخصص و تلاش سرلوحه کار ما در استان باشد، افزود: مدیران درد استان را در بخش خود پیدا و آن را درمان کنند، به این معنا که باید پزشکان دستگاه خود باشند و مشکلات را درمان کنند.

وی با تأکید بر اینکه من از مدیران آمار نمی‌خواهم بلکه درمان لازم است، گفت: قرار نیست مدیری عوض شود، زیرا متأسفانه تغییر مدیران ساده‌ترین کار در کشور شده، اما اینجا این رویه را نخواهیم داشت، مگر در مورد مدیری که شرایط اولیه را نداشته باشد.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات محمدرضا خباز، استاندار سابق خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی به‌عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha