جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جلالی-امام جمعه فریدونکنار

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب مسیر صحیح خود را با قدرت ادامه می دهد، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع رسیدن ملت ایران به آرمان ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان بر ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان به منظور خدمت بهتر به مردم تأکید کرد.

وی با بیان این که در آستانه دهه چهار انقلاب اسلامی تلاش ها و برنامه ریزی ها به منظور خدمت به آحاد ملت ایران باید بیشتر شود، افزود: نباید در جامعه اسلامی با این سطح از ظرفیت و پتانسیل مردم ما در شرایط حاکم ناراضی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب را از ملت ایران بگیرند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی قدرتمند تر از همیشه در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حاضر هستند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم و فشار نمی تواند مانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شود، تصریح کرد: این ملت در سایه چهار دهه تحریم و فشار آمریکا و سایر کشورهای غربی به پیشرفت های امروز خود دست یافته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دیگر دوران تهدید، تحریم و فشار ملت ها به پایان رسیده، گفت: ایران اسلامی با ایران چهل سال پیش بسیار متفاوت است و آمریکا و سایر کشورهای غربی نمی توانند برای ملت ایران تصمیم بگیرند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که نظام اسلامی با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاده است، افزود: این ملت علیرغم همه فشارهای آمریکا هیچ گاه زیر بار حرف زور نخواهد رفت و مسیر اصلی خود را ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که ملت ایران پیروز نهایی مبارزه با نظام سلطه خواهد بود، خاطرنشان کرد: حدود چهل سال از فشارها و توطئه های آمریکا علیه ملت ایران می گذرد، اما خروجی و محصول این فشارها عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران بوده است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب مسیر صحیح خود را با قدرت ادامه می دهد، افزود: هیچ قدرتی نمی تواند مانع رسیدن ملت ایران به آرمان ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ظرفیت های بسیار زیادی در کشور برای حل مشکلات وجود دارد، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که نگاه به بیرون و وعده های تو خالی برخی کشورهای غربی نمی تواند مبنای خوبی برای اداره کشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که اروپایی ها نیز هم پیمان آمریکایی ها هستند و نمی توان به آنها اعتماد کرد، بیان داشت: تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور بهره گیری از ظرفیت های داخلی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha