جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمایشگاه کلی

حوزه/ در آیین پایانی دهمین نمایشگاه دستاورد های علمی، پژوهشی حوزه علمیه خراسان و نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری، حوزه علمیه خراسان به عنوان دومین حوزه جهان تشیع در زمره غرفه های پژوهشی برتر این نمایشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در آیین پایانی دهمین نمایشگاه دستاورد های علمی، پژوهشی حوزه علمیه خراسان و نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری، حوزه علمیه خراسان در زمره غرفه های پژوهشی برتر این نمایشگاه قرار گرفت و از برترین های پژوهشی این حوزه کهن انقلابی و تحولی از سوی مسئولین نمایشگاهی تقدیر به عمل آمد.

بخش از اقدامات تحولی و فعالیت های ویژه پژوهشی حوزه علمیه خراسان صورت گرفته در طی مدت حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی در سمت مدیریت این حوزه، در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی عرضه و همین امر موجب قرار گرفتن این غرفه در زمره غرفه های برتر نمایشگاه شد و رئیس کل ستاد هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری از این اقدام ها تقدیر کرد.

همچنین در اختتامیه این نمایشگاه از حجت الاسلام حیدرعصمتی یحیی آبادی در سطح یک، حجت الاسلام دانیال نجیب ملکی در سطح دو، حجت الاسلام محسن مرتضوی در سطح سه و حجت الاسلام مهدی یعقوبی در سطح چهار به عنوان برترین های پژوهشی و در ادامه از حجت الاسلام والمسلمین سیدمجید میردامادی نیز به عنوان استاد برتر پژوهشی تجلیل شد.

گفتنی است؛ حوزه علمیه خراسان در دو سال گذشته فعالیت های تحولی بسیاری در حوزه های گوناگون انجام داده که یکی از این امور نسبت به پژوهش می باشد، حضور در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان با ارائه محصولات و نتایج این فعالیت تحولی موجب شد که غرفه بخش حوزوی این نمایشگاه از جایگاه خاصی برخوردار شود و کمیته ارزیابی آن را غرفه برتر معرفی کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha