جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی در واکنش به مذاکره در مورد صلح یمن گفت: اوضاع یمن هر روز وخیم تر است، این روزها خبر از مذاکره صلح یمن شنیده می شود خدا کند آتش جنگ یمن به زودی خاموش شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان و شورای همبستگی ملی پاکستان در خطبه نماز جمعه در واکنش به مذاکره در مورد پیشنهاد صلح یمن گفت: اوضاع یمن هر روز وخیم تر است، این روزها خبر از مذاکره صلح یمن شنیده می شود خدا کند و ما امیدواریم آتش جنگ یمن به زودی خاموش شود.

وی افزود: اعلام کمپین رئیس دیوان عالی کشور در مورد کنترل جمعیت نیز یک مسئله حساس دینی است، زیرا در اسلام به کثرت اولاد تاکید شده است و احادیث در مورد کنترل جمعیت احکام واضحی ندارد و در تعلیمات اسلامی نیز کثرت اولاد یک اصل است.

نائب رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان اظهار داشت: تشکیل خانواده با ازدواج شروع می شود و در جامعه ما مدرک، مسئولیت و تجارت به ملاکی برای ازدواج تبدیل شده را بیشتر اهمیت داده و متاسفانه خانواده های در مورد تربیت، تعلیمات دینی و اخلاق داماد کم سوال می‌کنند و در مورد دختر هم زیبایی و پولدار بودن را ملاک قرار می دهند و به تربیت، تعلیمات دینی و اخلاق دختر اهمیت خاصی نمی دهند!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha