جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
المصطفی

حوزه/ مرتضی محمدعلی نژاد شانی به سمت مدیرکل جدید دفتر ریاست جامعه المصطفی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباسی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید دفتر ریاست جامعه المصطفی با بیان این که منابع انسانی مهمترین سرمایه سازمانی به شمار می رود، گفت: سازمان های پویا سازمان هایی هستند که نیروی انسانی کارآمدی دارند؛ چرا که مهمترین عنصر پویایی و پیشرفت یک سازمان، نیروی و منابع انسانی آن است.

وی با تاکید بر این که جامعه المصطفی از لحاظ منایع سازمانی مجموعه ای پیشتاز و فاخر است، ابراز داشت: نیروی انسانی جامعه المصطفی، یکی از عناصر نشان دهنده جایگاه والای این نهاد بین المللی در تعاریف سازمانی  است.

رئیس جامعة المصطفی در ادامه با اشاره به این که حوزه علمیه با انبوهی از تقاضاها و نیازها روبروست، اظهار داشت: با شکل گیری نظام اسلامی، پاسخگویی به نیازهای روز، نیازمند جهش در عرصه های مختلف حوزوی شد که حضور مدیریتی آیت الله اعرافی درحوزه علمیه نوید بخش این رویداد مهم است.

وی با تأکید بر این که امکانات جامعة المصطفی در خدمت حوزه است، اذعان داشت: جامعة المصطفی هیچگاه خود را جدا از حوزه ترسیم نکرده است؛ جامعة المصطفی نهالی است که به برکت انقلاب اسلامی در نخلستان حوزه روییده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی مسئولیت پذیری به عنوان مشاور امین و دستیار ویژه برای آیت الله اعرافی را از شاخصه های مهم شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ذکر کرد و ابراز داشت:  حجت الاسلام والمسلمین علیزاده همواره با رویی گشاده، اخلاقی نیکو و صبر و و بردباری مثال زدنی تمام وقت در خدمت جامعه المصطفی هستند.

گفتنی است: حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نیز در ادامه این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب حجت الاسلام والمسلمین عباسی به ریاست جامعه المصطفی، خاطرنشان کرد: خدمت به دین الهی موهبتی الهی است که همه باید از خداوند متعال بخواهیم تا ما را در خدمت رسانی به دین الهی در عرصه بین الملل که مسئولیتی بسیار سنگین است بیش از پیش موفق گرداند.

وی با تأکید بر این که باید دست در دست هم روز به روز فعالیت های دینی را ارتقاء دهیم، ابراز داشت: باید شکرگزار باشیم که در عصر انقلاب و در جوارحرم کریمه اهل بیت(علیهم السلام) و در مجموعه منتصب به رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)یاری رسان دین خدا هستیم، این شکر گزاری را باید در عمل احسن به وظایف، به منصه ظهور و بروز برسانیم.

شایان ذکر است: در این مراسم ضمن تقدیر و تکریم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، آقای مرتضی محمدعلی نژاد شانی به سمت مدیرکل جدید دفتر ریاست جامعه المصطفی منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha