جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از آمادگی حوزه استان برای برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت خبر داد و گفت: کمیته حوزه و روحانیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشستی با مدیر جدید و معاونان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تبریک انتصاب  مدیر جدید حوزه خواهران استان، به تعامل حوزه علمیه برادران و خواهران در سطح استان اشاره کرد و گفت: شکل گری شورای هماهنگی نهادهای حوزوی موجب برکاتی در تعامل بیشتر این نهادها و  در بسیاری از مسائل سبب صرفه جویی در هزینه ها و افزایش کیفیت کار شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: از زمان تاسیس مدیریت حوزه علمیه برادران در استان بوشهر شاهد همکاری خوبی با حوزه خواهران بوده ایم و در بسیاری از مسائل همچون تدریس در حوزه های خواهران از ظرفیت اساتید حوزه برادران استفاده شده است.

وی برگزاری شورای پژوهش را نمونه دیگری از این تعامل بین دو حوزه علمیه خواهران و برادران دانست و ابراز داشت: این آمادگی و قابلیت وجود دارد، تا با حضور مدیریت جدید برنامه های حوزه علمیه خواهران استان با پیشرفت بیشتری در مناطق مختلف انجام شود و ما نیز در حوزه علمیه برادران از هر کمکی دریغ نخواهیم کرد.

حجت الاسلام خدری بر خود کفایی حوزه علمیه خواهران در تامین اساتید تاکید کرد و ابراز داشت: حوزه خواهران با ایجاد سطح 3 و تربیت اساتیدی برای سطح 2 توانست دغدغه خود را در تامین استاد مرتفع کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی حوزه علمیه برای برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت خبر داد و گفت: به همین منظور کمیته حوزه و روحانیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تشکیل شده است و برنامه هایی بدین منظور تعریف و در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها منحصر به ایام دهه فجر نیست اظهار داشت: به عنوان داعیه دار حوزه ای انقلابی باید این برنامه ها باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha