شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار قاسمی

حوزه/فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: در اجرای برنامه ها بر حداقل هزینه و سعی در کیفی سازی برگزاری اجلاسیه ها تاکید داشتیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی،  امروز در کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: حدود ۳ سال است که در حال آماده کردن مقدمات برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی هستیم و ما رمز این کنگره را یا حسین(ع) گذاشتیم.

وی با بیان اینکه در این زمینه از سال ۱۳۹۵، تعداد ۲۷ کمیته اجرایی برای برگزاری این کنگره تشکیل شده است، افزود: سعی کردیم تمام برنامه های ما پیوست فرهنگی داشته باشد و عطر و بوی شهادت بدهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: جمع آوری آثار شهدا و دیدار و مصاحبه با خانواده شهدا، همایش های مردمی و همایش های مخصوص جوانان، برنامه آبروی محله و تمرکز و خدمات رسانی به نیابت از شهدا در مناطق محروم، نامگذاری گروه‌های جهادی به نام شهدا، برپایی موکب به نام شهدا در اربعین و در مسیر مشهد مقدس، تولید فیلم ها و مستندها از شهدا از جمله برنامه های اجرایی در راستای این کنگره بوده است .

قاسمی افزود: ادارات، کارخانجات، مسئولان و مردم در اصناف مختلف در برگزاری این کنگره همکاری صمیمانه داشته اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در اجرای برنامه ها بر حداقل هزینه و سعی در کیفی سازی برگزاری اجلاسیه ها تاکید داشتیم، عنوان کرد: دیدار با خانواده ۲ هزار شهید و تبیین پیام این کنگره، دیدار با خانواده شهدا در مشهد با هماهنگی مسئولان پیشین این استان از جمله برنامه های اجرایی این کنگره بوده است.

قاسمی یادآور شد: ختم ۲ هزار قرآن، دعای توسل، ختم صلوات و نیز شب گذشته با کمک جوانان و با هماهنگی صورت گرفته در شهر و فضای مجازی دعای سلامتی امام زمان(عج) را قرائت کردیم.

وی گفت: تولید ۱۴ المان و چاپ ۳۰۰ کتاب جیبی و نیز تولیدات صدا و سیما از دیگر اقدامات این کنگره است.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha