شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الباسلام خدابنده لو

حوزه/ مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین گفت :جامعه قرآنی باید تبلیغ و فعالیت ‎ های خود را مطرح کنند، چرا که امروز جوانان و آحاد ملت تشنه معارف و آیات نورانی این کتاب آسمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام هادی خدابنده لو در نشست با دست اندرکاران برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس علمیه استان قزوین، گفت: قرآن یکی از مهمترین امانت‌های الهی است که پیغمبر اکرم(ص) نیز بارها به این موضوع تاکید کرده  اند و فرموده  اند من بین شما دو امانت گذاشتم، یکی قرآن و دیگری عترت است که هیچ کدام از هم قابل تفکیک نیست.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطر نشان کرد: امروز همه مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی درجامعه در  سایه توجه به قرآن کریم و عترت قابل حل شدن است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: قرآن کریم در جامعه شیعی باید امروز از مهجوریت خارج شود و توجه به این کتاب آسمانی عزت وسعادتمندی بر ای هر شخص به همراه خواهد داشت.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین بیان کرد: عمل کردن به فرامین قرآنی سبب تکامل انسان شده که باید به این آموزه‌ها دقت فراوانی شود و اگر بخواهیم جامعه اسلامی با مدیریت اسلامی داشته باشیم  باید به احکام قرآنی و اسلامی عمل کنیم.

وی اظهار کرد: جامعه  قرآنی باید تبلیغ و فعالیت های خود را مطرح کنند، چرا که امروز جوانان و احاد ملت تشنه معارف وآیات نورانی  این کتاب آسمانی هستند.

حجت الاسلام خدابنده لو به برگزاری برنامه تدبر در قرآن در مدارس علمیه قزوین عنوان کرد: 25 برنامه با موضوعات قرآنی با موضوع تدبر در آیات نورانی قرآن برای طلاب، اساتید و روحانیون حوزه علمیه قزوین در دست برنامه بوده که خوشبختانه استقبال از این طرح از سوی طلاب مدارس علمیه قزوین به خوبی صورت گرفته است.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین از برگزاری کارگاه های آموزشی از قبیل تجوید الصلاة و محافل انس با قرآن، تجلیل از خانواده شهدای قرآنی حوزه علمیه و همچنین برگزاری تقدیر از فعالان عرصه قرآنی در مدارس علمیه قزوین خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha