جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 شهید «سید احمد موسوی اصل»

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌شرقی گفت: چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون فداکاری، ازجان‌گذشتگی و پایداری جامعه ایثارگری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، عباس پور حسن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ «سید اسماعیل موسوی اصل» پدر شهید والامقام «سید احمد موسوی اصل»، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری بزرگ برای مسئولین دانست.

وی افزود: والدین معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند و ایثار و فداکاری آنان در راه دفاع از کشور و ملت ایران ماندگار خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ شرقی تأکید کرد: پیام شهدا، جانبازان و آزادگان به آحاد مردم حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام است و مهم‌ترین این پیام‌ها عمل به وصایای شهداست.

پور حسن با بیان اینکه دعای خیر پدران شهدا، پشتیبان مسئولین در مسیر خدمت شایسته به جامعه ایثارگری است، گفت: چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون فداکاری، ازجان‌ گذشتگی و پایداری خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و جامعه ایثارگری است.

وی در بپایان بیان داشت: رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ و در سخت‌ترین شرایط هرگز نماز خود را ترك نمی‌کردند و این بزرگ‌ترین درس دین‌داری و ایمان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha