جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی جهادی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: وقتی طلاب در بین مردم قرار گرفته و محرومیت و مشکلات را می‌بینند، عزمشان برای بهتر درس خواندن افزایش پیدا می‌کنند؛ چراکه معتقدند با ارتقاء جایگاه معنوی و ارتباطات اجتماعی‌شان، می‌توانند سیر کمک‌های مردمی و انسان دوستانه به مناطق محروم را بیش از پیش افزایش دهند.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به توسعه و افزایش اردوهای جهادی در سطح استان خوزستان، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که یکی از وظایف روحانیت را خدمات اجتماعی قرار داده‌اند، برنامه اردوهای جهادی را با توجه به مشکلات مردم در استان خوزستان و برخی نقاط محروم اهواز، گسترش داده‌ایم.

وی ادامه داد و گفت: در برخی نقاط حاشیه‌ای شهر، با هماهنگی‌هایی که میان مدارس علمیه انجام شد، منزل یکی از مؤمنین که ساکنین آن در وضعیت نامناسبی بودند، شناسایی و اقدامات اولیه برای بهبود محل اقامت آنها انجام شد.

حجت الاسلام موسوی، اضافه کرد: در این اردوی جهادی 3 روزه، تعداد 20 نفر از طلاب و روحانیون مدرسه، اقدام به تعمیر و بازسازی مکان مورد نظر کردند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در رابطه با محل تأمین هزینه‌های این اردوی جهادی، گفت: کلیه مبالغ توسط خیرین جمع‌آوری و بخشی از مصالح موردنیاز نیز توسط قرارگاه سازندگی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان تأمین شد.

وی با اشاره به استمرار این‌گونه برنامه‌های جهادی، اظهار داشت: از آنجایی که اردوهای جهادی نقش بسیار مؤثری در تقویت روحیه علمی طلاب دارد، بنا داریم به همت طلاب و تأمین بودجه از سوی خیرین، این قبیل کارها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام موسوی در پایان تصریح کرد: وقتی طلاب در بین مردم قرار گرفته و محرومیت و مشکلات را می‌بینند، عزمشان برای بهتر درس خواندن افزایش پیدا می‌کنند؛ چراکه معتقدند با ارتقاء جایگاه معنوی و ارتباطات اجتماعی‌شان، می‌توانند سیر کمک‌های مردمی و انسان دوستانه به مناطق محروم را بیش از پیش افزایش دهند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha