جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نایین

حوزه/ استاد مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم ، در جمع طلاب گفت: تنها مسیر خوشبختی دینداری است و هر انسانی در انتخاب مسیر خود مختار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»  از اصفهان، نشست مهدویت با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، استاد مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و با حضور اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) نایین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این نشست فاصله تولد تا مرگ را مرحله کاشت و سیر مرگ تا آخرت را، که شامل برزخ، قیامت و زندگی ابدی است را مرحله برداشت عنوان کرد و گفت: انسان در آخرت و سیر زندگی ابدی بر سر سفره اعمال خود می نشیند.

استاد مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در مقایسه زندگی دنیا و آخرت، آن را شبیه زندگی جنین در رحم مادر و زندگی دنیا دانست و گفت: دنیا رحمی برای آخرت است و انجام دستورات دینی باعث آمادگی روح انسان برای بهشت می باشد.

وی، مهدویت را اصل و اساس اسلام دانست و افزود: کسی که منتظر نیست، ایمان ندارد و شخص منتظر کسی است که معلومات مهدوی، همراه با معرفت امام را داشته باشد و معرفت شامل دانش، بینش(باور) و منش(رفتار) است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای فعالیت در فضای مجازی، گفت: برای ورود و فعالیت در فضای مجازی نیاز به  آگاهی، تاثیر گذاری و عدم تاثیر پذیری داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha