جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمله شبانه به مسجدی در کشمیر، خشم مسلمانان را برانگیخت

حوزه/ نمازگزارانی که برای اقامه نماز صبح به مسجد جامع بارامولا در شمال کشمیر رفته اند، متوجه شکسته شدن حداقل ۱۰ پنجره مسجد و وارد شدن خساراتی به ساختمان آن شدند .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kashmirreader، حمله شبانه مهاجمین ناشناس به مسجد جامع بارامولا، در منطقه شمالی کشمیر، خشم و نگرانی مسلمانان را در بر داشت.

به گفته منابع محلی، مردم صبح جمع با تجمع در خیابان اصلی، این اقدام بزدلانه و اهانت آمیز را که شب قبل رخ داده، محکوم کرده، خواستار شناسایی مهاجمین و محاکمه آنان شدند.

به گفته مسلمانان زمانی که گروهی از نمازگزاران برای اقامه نماز صبح به مسجد جامع در روز جمعه وارد شده اند متوجه خسارات وارده و شکسته شدن حداقل 10 پنجره مسجد می شوند، آن ها پس از آگاه ساختن پلیس محلی، با راه اندازی تظاهرات اعتراض آمیز در خیابان و تحصن چند ساعته، توجه مسئولین را به خود جلب کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت می شوند. تظاهرکنندگان با شعارهایشان حمله و اهانت به مسجد را محکوم کردند.

گفته می شود پس از تجمع تظاهرکنندگان یک تیم از پلیس محلی به منطقه رفته و پرونده ای در این زمینه تشکیل داده و به گفته پلیس تحقیقات در این رابطه آغاز شده است.

مسلمانان محلی گفته اند که قصد مهاجمین دزدی نبوده است و هدف آنان تخریب و خسارت به اموال مسجد بوده، به گفته نمازگزاران هیچ یک از اموال مسجد به سرقت نرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha