جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
۵۴۵۳۴

حوزه/ دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی خواستار احصاء و معرفی دستاوردهای انقلاب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، امروز در نشست روسای کارگروه های تخصصی و اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان، اظهار داشت: این ستاد از تیرماه آغاز به کار کرد و 13 کارگروه تخصصی در این راستا تشکیل شد.

وی افزود: این کارگروه ها در دو بعد یکی احصاء دستاوردها و دوم برنامه های ویژه چهلمین سالگرد انقلاب فعالیت می کنند.

دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمرکز برنامه‌ها در زمان دهه مبارک فجر است، گفت: با تشکیل ستادها و کارگروه‌ها در شهرستان‌ها، همایش‌هایی برای تجهیز فعالین و مؤثرین ایجاد شده است.

ملایی اضافه کرد: در همین زمینه 26 مورد تولید محتوا و برای افراد تأثیرگذار ارسال شده است.

وی متذکر شد: کارگروه‌ها برای اعلام دستاوردها به همه رسانه‌ها در بازه زمانی 5 تا 15 دی ماه نشست خبری می گیرند و برنامه‌های شاخص در دهه فجر که قرار است انجام شود را اعلام می کنند.

دبیر ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی اظهار داشت: از مجموعه کنگره شهدا درخواست داریم که از زیرساخت‌هایی که در این زمینه ایجاد شده است برای تبیین دستاوردهای انقلاب به این موضوع اختصاص بدهند.

ملایی اعلام کرد: همایش  چهلمین سالگرد انقلاب با حضور فرمانداران و ائمه جمعه در آستانه بهمن برگزار خواهد شد و مسئولین ارشد استانی در آن حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مدیران مساجد برنامه‌ای برای فعالان مردمی داشته باشند تا حضور مردم را هم داشته باشیم، گفت: در هر مسجد برای چهلمین سالگرد انقلاب یک ستاد تشکیل شود تا زمینه حضور روسای کارگروه‌ها در مساجد فراهم شود و صداوسیما هم بتواند دستاوردهای انقلاب را بیان کند.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha