جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 472401
۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
مانور زلزله

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش با اشاره به برگزاری مانور زلزله گفت: این مانور با هدف آشنایی طلاب به آموزش در زمان وقوع زلزله برگزار شده است.

حجت الاسلام ابوذر برفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش، اظهار داشت: برگزاری مانور زلزله برای طلاب و روحانیون از جمله  برنامه هایی است که با مشارکت نهادهای مرتبط در این مدرسه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مانور زلزله با توجه به تفاهم نامه مدیریت حوزه های علمیه و جمعیت هلال احمر استان با هدف آشنایی طلاب به آموزش در زمان وقوع زلزله، برگزار شد، افزود: طبق هماهنگی با جمعیت هلال احمر شهرستان این برنامه با مشارکت و همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، اداره برق و گاز در مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) گراش برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان گراش ضمن تاکید بر لزوم اجرای چنین برنامه هایی، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید با بهره گیری از مهارت ها و آموزش های کافی درکنار مردم باشند تا بتوانند بحران ها را مدیریت کنند چرا که لازمه کار حوزه خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم است.

وی به دیگر فعالیت های مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری درس اخلاق هفتگی، محفل انس با قرآن و سرکشی از خانواده های شهدا از جمله برنامه های برگزار شده این مجموعه به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha