جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پژوهش

حوزه/ برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با موضوع «اخلاق و آداب طلبگی» و کارگاه آموزش مقاله‌نویسی و تشکیل تیم پژوهشی با حضور ۲۶ نفر از طلاب؛ اهم برنامه‌های مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهر به مناسبت هفته پژوهش می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، به مناسبت هفته پژوهش، نشست تخصصی کتابخوان در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان اهر برگزار شد.

در این نشست که با موضوع آداب و اخلاق طلبگی و با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شد، پنج نفر از طلاب به عنوان معرف، کتاب‌ «الگوی خودسازی» را برای مطالعه به حاضران در این نشست کتابخوانی معرفی کردند.

در پایان این جلسه که در حضور جمعی از طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه امام صادق (ع) اهر برگزار شد، معرفان کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین تیم پژوهشی مدرسه علمیه شهرستان اهر متشکل از 26 نفر از طلاب مستعد و پژوهشگر این مدرسه تشکیل شد تا نسبت به برگزاری کارگاه‌های پژوهشی، کنفرانس‌های علمی، کرسی های آزاد اندیشی و ارائه مقاله برای جشنواره علامه حلی اقدام کنند.

به همت این تیم پژوهشی، نشریه‌ی دیواری علمی، فرهنگی در فواصل معین چاپ و منتشر خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مقاله‌نویسی برای طلاب با تدریس مهرداد ایمانی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهر بمناسبت هفته پژوهش می باشد. طلاب شرکت کننده در این کارگاه، با اصول و مهارت‌های مرتبط با نگارش مقاله آشنا شدند.

قابل ذکر است طراحی وبسایت مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز همزمان با هفته پژوهش آغاز شد و به زودی این سایت رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha