جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصادف

حوزه/ امام جمعه یزد از تلفات چندین هزار نفره در جاده های کشور انتقاد کرد و احساس مسئولیت را در این زمینه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان، در دیدار مدیران راهداری یزد با تاکید بر اینکه باید اعمال و کارهایمان در جهت رضایت خدای متعال باشد گفت: کسانی که در راهداری و  حمل و نقل فعالیت می کنند باید بدانند که در چه جایگاه مهمی قرار دارند.

امام جمعه یزد افزود: این افراد درصدی با جان مردم در ارتباط هستند و نیاز است که در کارهایشان جدیت و برنامه ریزی را مدنظر قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک با پیشگیری می توان جلوی بسیاری از مشکلات و بحران ها را در کشو ر گرفت خاطر نشان کرد: متاسفانه احساس می شود که در بخش هایی در کشور کوتاهی صورت می گیرد.

آیت الله ناصری یزدی اضافه کرد: سالانه چندین هزار نفر در جاده ها بر اساس تصادفات و مشکلاتی که وجود دارد جان خود از دست می دهند که اگر احساس مسئولیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد می توان این آمار به حداقل رساند و تلفات را از 200هزار نفر در سال به آماری بسیار پایین تر از آن رساند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در سیستم آموزشی و اداری کشور تفکر وجود ندارد گفت: زیرا اگر مسئولان نسبت به مباحثی که در بعد از حوادث بوجود می آید تفکر می کردند و چاره اندیشی می کردند، شاهد این همه خسارت در زمان بحران ها نبودیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha