جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بر استفاده بیش‌ازپیش از ظرفیت رسانه ای در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان، امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان به میزبانی آن نهاد، با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان به‌عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز سمنان اظهار داشت: بسیار خرسند و خشنود هستیم از اینکه سکان رسانه ملی در استان را یک روحانی عالم و فرهیخته به دست گرفته‌اند که با توجه به هم لباس بودن و روحانی بودن ایشان کار برای حوزه علمیه بسیار آسان و راحت‌تر است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بر استفاده بیش‌ازپیش از ظرفیت رسانه در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی همچنین خواستار گسترش تعامل و همکاری‌های حوزه علمیه و صداوسیما مرکز سمنان با یکدیگر در حوزه ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی(ص) شد.

شناسایی و ساماندهی نیروهای انقلابی عرصه رسانه

علی آقا مسلمان، مسئول کارگروه رسانه قرارگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های این کارگروه در سطح استان، از شناسایی و ساماندهی و آموزش کارگاهی نیروهای انقلابی در عرصه رسانه خبر داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان تصریح کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در عرصه رسانه در میان نیروهای انقلابی این استان وجود دارد که می‌بایست از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری و برخورداری شود و کارگروه رسانه قرارگاه خاتم الاوصیاء آماده گسترش تعامل و همکاری با صداوسیما مرکز سمنان نیز هست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha