جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: مردم با رقم زدن حماسه نهم دی نشان دادند که دشمنان با توطئه های خود نمی توانند در مقابل این نظام و انقلاب عرض اندام کنند، چرا که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهرستان بویین زهرا برگزار شد، گفت: دشمنان در سال 88 به دنبال تغییر در باورها، رفتار و ساختار بودند که تمامی این نقشه ها با بصیرت مردم با شکست مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران پس از فتنه سال 88 و با توجه به شکست بزرگ در حماسه نهم دی باز هم ساکت ننشستند و به دنبال اجرای توطئه های مختلف در کشور هستند. در دی ماه سال 96 دشمنان یک بار دیگر به دنبال اجرای آشوب هایی در کشور بودند که بازهم با هوشیاری مردم و اتحاد بین آنها با شکست روبه رو شدند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اظهار کرد: مردم با رقم زدن حماسه نهم دی نشان دادند که دشمنان با توطئه های خود نمی توانند در مقابل این نظام و انقلاب عرض اندام کنند، چرا که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و رهبری است.

وی اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند که دشمنان برای امسال ومهم تر از آن برای سال 98 برنامه هایی دارند که هوشیاری و ذکاوت مسئولان و مردم را می طلبد تا یک بار دیگر نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در درس خارج فقه، بیان کرد: اگر شخصی ریاست را با نگاه تکلیف گرایی و اخروی بپذیرد، شاهد به ثمر نشستن آثار و برکات زیادی در جامعه خواهیم بود

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در پایان ظهار کرد: همان طور که پذیرش مسئولیت با نگاه اخروی و تکلیف گرایی سبب قوام و رشد جامعه می شود، پذیرش بدون ملاحظه مسئولیت اخروی، موجب عقب ماندگی جامعه و رشد پدیده های زشت و ناپسند خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha