جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 473029
۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کتاب در حوزه علمیه فارس

حوزه/ دو کتاب «مژده وصل» و «حیات فکری و معنوی انسان» در جهرم منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، کتاب" مژده وصل" به قلم حجت الاسلام زین العابدین دست داده با موضوع شرح رساله منازل السائرین خواجه عبدالله انصاری از عالمان و عرفای ایرانی سده پنجم هجری نوشته شده است.

نویسنده این اثر با اشاره به اینکه کتاب" مژده وصل" کامل ترین مطلب در شرح منازل‌السائرین خواجه عبدالله انصاری است، افزود: این اثر در دو بخش و 10 فصل، مشتمل بر 324 صفحه و با یک هزار شمارگان توسط انتشارات مصلی جهرم چاپ و منتشر شده است.

همچنین کتاب "حیات فکری و معنوی انسان" که مولف آن حجت‌‌الاسلام عبدالحمید عارفیان، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم است از سوی انتشارات این دانشگاه منتشر شد.

 عبدالحسین ابوطالبی معاون پژوهش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در این خصوص، تصریح کرد: این کتاب مشتمل بر 148صفحه  و شامل موضوع هایی از جمله خدایابی، معاد، برزخ، بهشت و جهنم است.

 لازم به ذکر است، منازل‌السائرین، که از مهمترین آثار خواجه‌عبداله انصاری در زمینه عرفان عملی و سیر و سلوک به شمار می آید، سال هاست که در حوزه‌های علمیه تدریس می‌شود و در این کتاب درباره یکصد مقام که فراروی سالک الی‌الله قرار دارد، بحث شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha