جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه فارس در رحلت ایت الله شاهرودی

حوزه/ مراسم ترحیم آیت الله هاشمی شاهرودی، روز پنج شنبه ۶ دی ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ عصر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، مدیریت حوزه علمیه استان فارس،  در  پیامی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

 پیام بدین شرح است.

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

طالبُ الْعِلُمِ رُکْنُ الِاسْلامِ و یُعْطی اَجْرُهُ مَعَ النَبییّنَ.( منتخب میزان الحکمه ج 2 ص 718)
خبر ارتحال عالم ربانی، اسوه علم و مجاهدت، استادی بزرگ در حوزه نجف و قم مرحوم حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) دلها را حزین و قلوب را منکسر و عیون را اشکبار ساخت. عالمی که مصداق بارز فرمایش رسول گرامی اسلام(ص) از ارکان اسلام و استوانه های فقه و فقاهت بود او که در نشر علوم اهل بیت و مجاهدت در راه خدا و تحکیم پایه های انقلاب اسلامی عمر پر برکت خود را در سنگر های مختلف از جمله کرسی تدریس و تعلیم و تربیت طلاب و فضلا حوزه و در دفاع از انقلاب اسلامی در مسئولیت های خطیر چون قوه قضائیه و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری و یاور و ناصری ستودنی در حمایت از ولی فقیه زمان خود بود ( عاش سعیدا و مات سعیدا).

این ضایعه مولمه را به محضر شریف امام عصر (عج)، مراجع عظام تقلید بویژه رهبر معظم انقلاب ( دامت برکاتهم) و حوزه های علمیه و ملت عزیز ایران و بیت مکرّم آن مرحوم تسلیت و علو درجات و اجر مع النبیین را برای آن روح بلند از خداوند منان خواستاریم.

ضمناً مراسم ترحیم آن مرحوم در روز پنج شنبه ۶ دی ماه، از ساعت ۱۴:30 الی ۱۶:30 عصر در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ برگزار می گردد.

لذا از علماء، اساتید، مدیران و طلاب مدارس علمیه استان فارس جهت شرکت و توقیر جایگاه رفیع علم و عالم، دعوت به عمل می آید.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha