جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجلی بصیرت و اراده مردم اهواز در حمایت از ولایت و انقلاب

حوزه/ مردم ولایت مدار اهواز، امروز در یوم‌الله ۹ دی، مقابل صحن حرم علی‌ابن مهزیار اهوازی تجدید عهد کرده و پیمان بستند که هیچ‌گاه اجازه تکرار فتنه ۸۸ را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم تجمع یوم‌الله ۹ دی، صبح امروز با حضور علما، فضلا، روحانیون، طلاب، دانشجویان، بسیجیان و جمعی از مردم ولایتمدار کلان‌شهر اهواز، در صحن حرم علی ابن مهزیار اهوازی، برگزار شد.

«۴۰ سال ولایتمداری، بصیرت و استقامت؛ رمز ماندگار انقلاب اسلامی» شعار تجمع امت حزب‌الله اهواز در نهم دی‌ماه ۹۷ بود که بیانگر حمایت بی‌دریغ ملت ایران در دوران‌های سخت و پر فراز و نشیب سالیان گذشته، از انقلاب اسلامی است.

همچنین سخنران اصلی این مراسم، سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران بود که مطالبی پیرامون بصیرت ملت ایران در مواجهه با فتنه گران و لزوم آگاهی مردم از فتنه‌های پیش رو، بیان کرد.

وی رمز استمرار انقلاب اسلامی را «صبر» و «مقاومت جانانه» توصیف کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی با صبر، استقامت و بصیرت مردم به ۴۰ سالگی رسیده و برخلاف دیگر انقلاب‌ها که به طاغوت تکیه می‌زنند و علیه طاغوت دیگری به پا می‌خیزند، انقلاب ما در همان روز اول نه شرقی و نه غربی، بلکه فقط جمهوری اسلامی بود.

اما سخنرانی حجت‌الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از سخنران اصلی، دیگر بخش این مراسم بود که وی طی سخنانی حماسه ۹دی را خط بطلانی بر فتنه‌های چندین ماهه دشمنان در سال ۸۸ دانست و اظهار داشت: ملت ایران در ۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاودان و به‌یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

لازم به ذکر است در این مراسم، جوانان پلاکاردهایی مختلف و بعضاً دست نوشته از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی، داشتند که در برخی از آنها نوشته شده بود؛ «تا آخرین قطره خون پای آرمان ولایت ایستاده‌ایم»، «۹ دی تجلی عزم و اراده ملت بر فتنه گران بود»، «علی را تنها نمی‌گذاریم».

 

انتهای پیام./

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha