شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مادر و دختر محجبه در شهر دالاس مورد حمله قرار گرفتند

حوزه/ یک مادر و دختر مسلمان که از ایالت اوکلاهاما برای بازدید از برج ریونیون در دالاس رفته بودند، به سبب داشتن حجاب اسلامی مورد حمله قرار گرفته و دختر دچار ضربه مغزی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از CBS، یک مادر و دختر مسلمان که از ایالت اوکلاهاما به شهر دالاس در تگزاس آمریکا سفر کرده بودند، روز یکشنبه به سبب داشتن حجاب اسلامی مورد حمله قرار گرفتند.

رنه عایش که روبروی برج ریونیون در دالاس مورد حمله قرار گرفته، گفت که زن مهاجم به آن ها گفته که به کشور خودشان برگردند، آنان را هندی خطاب کرده و دخترش دچار ضربه مغزی شده است.

عایش گفت: او به من می گوید به کشور خودت برگرد! من همین جا در شهر دیترویت به دنیا آمده ام! من یک مسلمان آمریکایی هستم و حق دارم حجاب داشته باشم! اینجا کشور من هم هست!

ژینا دخترش گفت: ما روز خوبی داشتیم و از برج دیدن کردیم. موقع ترک محل یک زن ناراحت شده بودکه چرا مادرم در خروجی طبقه هم کف ایستاده است. من به او گفتم که احترام مادرم را نگه دارد و با این لحن با او صحبت نکند. او گفت به هر لحنی که بخواهم صحبت می کنم! تو به کشور خودت برگرد! اینجا کشور من است! سپس به حجاب من اهانت کرد و مرا هندی خطاب کرد!

سپس اهانت های کلامی جای خودش را به ضرب و شتم داده و به من حمله کرد

ژینا گفت: او به سرم ضربه زد و من احساس کردم که جایی را نمی دیدم و همه چیز تار شده بود. روسری ام را گرفته و می کشید و به موهایم چنگ انداخته بود.

در ادامه این حمله کار دختر مسلمان به بیمارستان کشیده شده و وی دچار ضربه مغزی شده است.

پلیس دالاس در جریان ماجرا قرار گرفته است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha